جدیدترین وضعیت بازار خودرو تشریح شد

تبلیغات

جدیدترین وضعیت بازار خودرو تشریح شد

جگوار در دوبی مرکز آزمایش دایر کرد

شرکت خودروسازی جگوار- لندرور برای توسعه برنامه آزمایش خود در خاورمیانه، یک مرکز آزمایش مهندسی 1.5 میلیون دلاری در دوبی برای تحقیقات درباره‌ خودروهای مناسب آب و هوای گرم و توسعه و آزمایش افتتاح کرد.

با توجه به اینکه دما در آب و هوای بیابانی امارات به 48 تا 50 درجه سانتیگراد در فصل تابستان می‌رسد، این تاسیسات جدید در دوبی گستره وسیعی از آزمایش‌ها از قبیل دوام، کالیبراسیوم، آزمایش در دمای بسیار بالا را ارائه خواهد کرد.

تیم مهندسی حاضر در این مرکز همچنین دستگاه انتقال قدرت، شاسی و سیستم‌های تهویه خودروها و قابلیت‌های رانندگی در بیابانهای شنی را آزمایش خواهد کرد.

کمپانی جگوار- لندرور پنج مرکز آزمایش خودرو در جهان از جمله در امارات، آلمان، سوئد و آمریکا در اختیار دارد.

 

 

 

 

مارتین هلنیگز ورث مدیر خدمات فنی مهندسی شرکت جگوار گفت: شرکت ما طرحهای بلند‌پروازانه ای برای رشد دارد و از سال 2008 ما در حال سرمایه‌گذاری روی ارتقای توان مهندسی خود برای ارائه‌ تعداد بی‌سابقه‌ای از مدل‌های جدید و ارتقایافته جگوار و لندرور بوده‌ایم.

وی افزود: مرکز جدید ما در دوبی چهار برابر مرکز آزمایش قبلی است و به ما این امکان را می‌دهد که آزمایش محصولات و تکنولوژی‌های آینده خود را ارتقاء دهیم.

تیم مهندسی روی کیفیت و دوام محصولات متمرکز است و بخش مهمی از این مرکز مربوط به آزمایش موارد زیست محیطی خودروها برای سنجش مقاومت آنها در برابر سخت‌ترین شرایط آب و هوایی است.

رابین کلگان - مدیر عامل شرکت جگوار-لندرور در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا - گفت: ما از گسترش تاسیسات آزمایشی جگوار- لندرور در خاورمیانه خوشحال هستیم.

دوبی شرایط زیست محیطی بی‌نظیر و بسیار چالش‌ برانگیزی دارد و اگر یک خودرو از آزمایشات ما دراینجا عبور کند ما متوجه خواهیم شد که این خودرو در تمام شرایط زیست محیطی گرم عملکرد خوبی خواهد داشت.

وی افزود: این مرکز جدید برای تداوم موفقیتهای شرکت بسیار سرنوشت‌ساز است، زیرا هر مدل خودرو برای بازار اروپا و خاورمیانه در دوبی آزمایش و سپس روانه بازار خواهد شد.




مطالب مرتبط
.